Emirinannesi1 Kızlar dün 4.ay aşı olduk normalde oglum kabızdı katı kaka yapardı bgun azar azar3 kere sulu kokulu kaka yaptı ateşi dün hiç olmamıştı bugün 37.5 oldu korkuyorumm
ANAYIMBENANAA Emirinannesi1 bizde dün olduk, aksam biraz halsizdi ateşide cok cikmadi en fazla 37.2 oda ateş sayılmaz şimdi çok iyi allaha şükür, kabızlığı düzene giriyordur belki annesi çünkü 3 kere kaka yapmasi ishal anlamina gelmiyor korkma
Ata0905 Emirinannesi1 genel durumu iyi ise endişe etmeyin tekrar aşılar 4. Ay aşıları yeni bir aşı yok . İshal tekrarlarsa ve siklasirsa hastaneye götürün geçmiş olsun 🌺
ozlemikka Emirinannesi1 bizde dün olduk + bir de rota asisi olduk. atesi 37.2 ye kadar cikti. huzursuz olunca bir kez calpol verdim. bugünde agladi bayağı emzirip uyuttum. insallah guzel uyanir
ANAYIMBENANAA Emirinannesi1 korkma canım olmaz büyük ihtimal çünkü bu aşı zaten öbür aşılarla ayni tekrarlanan aşılar yani ☺️ ishal olursa bol bol sıvı vermeye bak ki sıvı kaybi olmasin besle ve su ver. Doktorun varsa ona danisarakta probiyotik veya ishali durduran yiyecekler verebilirsin danışarak ama mutlaka. İçini ferah tut birsey olmaz suan anlattığın sey ishal değil zaten☺️
Emirinannesi1 Mora bide alerjik bebek emzirmeyi kesmeme rahmen alnında falan kabarıklıj olustu aşıdam sonra