iki_prens_annesi_ E_idil_kus henuz cok erken 5 ay 8 gunluguz hala başlamadık bi iki meyve tatti cay kaşığınin ucuyla kilosu zayif değilse anne sutu aliyosa doktorunuza sormadan gecmeyin bence
bitterdelisi24 E_idil_kus 5 aylık kızım. beklıyorum 6 ayın dolmasını :) bekle derım henüz verdınız seyleri mıdesi kaldırmayabilir. bebeklerin midesi eli kadar bebegınız yumruguna bakın ve sımdı bıda dusunun :) baslasanızmı 🤨🤨
ahdkh8689 E_idil_kus herkesin görüşü farklı ama ben 4 ayda doktor kontrolünde tadimlara başladım 6 aylık olduk şimdi yiyor artık zaten
E_idil_kus iki_prens_annesi_ bitterdelisi24 Ek gidadan kastim meyvelerin suyuydu tattirmak amaciyla sadece
Fundafatma bitterdelisi24 bekleme canım kziim 5aylik olsun yavaştan yemek sularından haşlanmış patates ten filan vermeye başlayacağım purelerden 6ayi.bekleyince yemekleri yemesi daha zor oluyor
iki_prens_annesi_ E_idil_kus yinede 4 ay erken 5 ayini bkeleyin en azindan ve doktorunuza veya ebenize danışın
ahdkh8689 canım şeftaliyle başladım ben cam rendeden geçir ufak ufak ver ağzına sonra muz verdim sebze püresi yoğurt küçük diye vermedim 5 aylık olunca activia verdim gaz olmasın diye alıştı o şekilde şimdi yoğurt yiyor zaten
E_idil_kus ahdkh8689 ne guzel :)bizim ki kucuk ama merakli elini atiyo istiyo bide herseyi agzina goturuyo bnde bugun seftaliyi verdim ama sadece emdi korktum bogulur diye
Ata0905 E_idil_kus bebeğin kilo alımı iyi gelişimi guzelse 6 ayı bekleyin . Sindirim sistemini zorlamayın . Biz 6 aydan sonra başladık tadimlara bile …
Ozlemooo E_idil_kus benim kızım 4 ay 18 günlük çok erken neden bu kadar erken istiyosun tattırmayı ben 5,5 aylıkken başlamayı düşünüyorum Ayrıca ilk tadım için yoğurt verilmiyor Kabak gibi lif içerikli besinler ile başlıyosun