Arkadaşlar merhaba.5 ay 1 gğnlük bir kızım var.yaklaşık 2 3 gündür sürekli ama sğrekli ağlıyor kucak istiyor zaten mamayı uyanıkken içmiyor.yatmak istemiyor.bambaşka bir kuzum oldu yavrum.tama önceden de mızmız gibiydi ama gündüz falan uyurdu.gazı da var sanırım.valla nefes alamaz hale geldim.acaba biryeri mi ağrıyor.diş de gözükmüyor 😔