Ftm001 Bebeğimin odasına. Çok güzel bir ışıklı isimlik yaptırım. Çok beğendim gören herkes çok beğeniyor. Sizlerlede paylaşııyım dedim . İsteyen olursa yardımcı olurum ![
Ftm001 Edagyilmaz merhaba canım 220 TL yaptırmıştım pilli bebeğim 4 aylık 4 aydın sürekli geceleri açıyorum hiç bir sıkıntı olmadı şimdiye kadar pili bitince değiştiriyorum ömürlük gibi birşey aynı zamanda gece lambası olarak de kullanıyorum