Kızlar 2 gün önce sezeryanla doğum yaptım bebeğimi hiç kucağıma alamadım doğum esnasında ciğerlerine su kaçmış solunum sıkıntısı var ağzında hortumla oksijen alıyo karnı çok şişiyo iniyo hızlı hızlı bunun normale dönmesi lazım dedi doktor ama 2 gündür aynı değişen bişey yok böyle bişey yaşayan bilen var mı sağlıklıca evine getiren oldu mu