Zeynocemre Kızlar bebegimin gelisimi cok yavasladı su an bebelac kullanıorum fakat pek bi degisim gözlemleyemedim bir aydır similaca gecmeyi düsünüorum mama degistirmek te reflü yapıomıs ne yapsam bilemedim similac kullananlar gelisimleri nasıl bana yardımcı olur musunuz
btlbtl Zeynocemre ben birkac mama degistirip en son similacta karar kildim ama diger markalarda da gelisim acisindan bir fark olmadi ayda 1 kilo aliyordu hep birazda bebegin yapisiyla alakali sanirim.
CeydaAsil Zeynocemre bende bebelacgold kullanıyorum ilk doğduğunda çok kilo kaybı olduğu için doktorumuz önermişti . Çok güzel kilo aldırıyor bu mama oğlum şuan 3,5 aylık ve 7 kg oldu 🙏🏻
Meryemdeveci Zeynocemre ben 6 aydın simical kunlanıyorum doktorumuzun önerisiyle 6 aya kadar hep 1 kilo aldı şimdi biraz yavaşladık doktorum söylemisene artık çok normal bundan sonra ayda 300 grm alir ben memnunum hiç gaz problemizde olmadı
Ftmsnny Zeynocemre smilac iyi geldi bize ne gaz ne kabız hiçbirşey olmadı. Daha önce sma ve hipp kullandık biri doyurmadı biri gaz ve kabız yaptı
Rabisss Zeynocemre similac 2den bebelac gold 2ye geçtim. Similac çok şişiriyo çocuğu gerçi ek gıdayada başladık ama . Kilolu çocuk sevmiyorum ve bebelac gold bağırsak sisteminide düzenliyo.