34 günlük erkek bebeğim var gövde sırt kollar ve boyun kısmı isilek oldu boynu baya kabarmış gibi duruyor. Her gün yıkıyorum çıkınca önceden sebamed losyon sürüyordum 3 gündür sudo krem sürüyorum ama geçmiyor. Siz ne yaptınız nasıl geçirdiniz yavrum çok huysuz atak haftası diye yazı okudum az önce belki o dönemde belki de isilek canını yakıyo