Gulap-1234 Kaç gündür ağrı çekiyordum dişçiye gittim kanal tedavisi dolgu yaptırdım 7 tane iğne yaptılar resmen tam uyuşmadan dişimi açıp içten amestesi yaptılar çok şükür bitti dedim şimdi ise tüm uyuşukluk geçince sanki o dişime yapılan dişime uyuşturmadan kanal tedavisi yapılıyormuş gibi acı çekiyorum uzun zaman sonra ilk defa yapınca aradım dişçiyi normal dedi sizce normalmi yaptıran varmı bi yorum😔😔😔
Sblsrgnsn Gulap-1234 acikcasi bilmiyorum ama ben size baska bisey sorabilir miyim bana da muhtemelen kanal yapilacak ama koronadan dolayi gidemiyorum bi turlu disciye surec nasil isledi ozele mi devlete mi gittiniz bide emziriyor musunuz yaptiklari igneler ilaclar falan etkiliyir mu sutu acaba bilginiz varmi?
Linaidilmom Gulap-1234 Asla normal değil 1 ay önce oldum 2 tane iğne yaptılar uyuşmadı diye tedavim bitti uyuşukluk geçincr de acı falan hissetmedin
minnosvetontis Gulap-1234 canim yakn zmanda bende kanal ve dolgu yaptirdm. Kanalda biraz agri olur agri kesici ic dedi zaten dibinde ilac oluyor agzin karanfil gibi bi tat kaliyor bi kac gunn sonra geciyor. Ahro kismida biraz agrimsdi agri kesiyle uzun suredi ama dolgudan sonra agrim cok oldu inanilmazbi agriyd ondada yukseklk oldu icin biraz duzledi dolguyu antibiyotklerle 1 haftada gecmsti. Gecmeyen siddedliyse mutlaka gidinn. Devletemi gitiniz ozelemi
melasya Gulap-1234 ben gecen hafta findikla kirdim disi curukmus ve feci agrim oldu dayanamadim mecbur gittim ck gec gittigim icin gecici dolgu yapti bir hafta sonra kanal tedavisine gittim 1 igne ile uyusturup kanal tedavimi oldum 1 saat icindede dolgumda yapildi islem bitti.eve geldikten sonra uyusukluk gecince agrim oldu biraz bastirinca da ama ertesi gun hicbiseyim kalmadi.muhtemelen sinirleriniz tam alinmamaistir kalmistir o agriyodur hava aldigi icin .bu arada ozel muayenehane idi gittigim.covid doneminde hic istenezdin ama mecbur kalinca hersey oluyo
Gulap-1234 Sblsrgnsn mecburi özele gittim 10 günü geçti acısını atlatamadım Gece gündüz acı çektim misafirlikteydim halbuki normalde 2 tane ama bana değişik değişik 7 tane yaptılar uyuşmuyor diye sonra tam uyuşmadı makinayla açtı içine kaç tane enjekte etti öyle uyuştu
Yasmncvk06 Sblsrgnsn bende gecen hafta yaptırdım kanal ted emziriyorum sadece işlemden snra 3 4saat emzirme dedi ben özelde yaptırdım gayet temizdi rabbım eger verecekse hastalıgı temi olsada kapabiliriz
Gulap-1234 Linaidilmom doktorda teyzemde normalmdiyor o kadar işlem yapıyorlar kesiyorlar ediyorlar Matkap gibi bişey sokuyorlar diyormyarına geçer diyor alakası varmı
gamzela Diş hekimi asistanıyım, evet normal , dişin içine giriliyor sinirler alınıyor , zonklayarak ağrıyabilir uyuşukluk geçince. Ama geçer merak etmeyin devamı olmaz
Gulap-1234 gamzela gerçektenmi çok teşekkür ederim iki saat boyunca uğraştı doktor baya baskı uyguladı acaca diyorum 7 iğne yapıldı öyle uyuştu ya o dişim tam işlemmi görmedi dedim hani kanal tedavisi oldu ama geçmedi mi o ağrı diye düşündüm ama içimi rahatlattınız teşekkür ederim yarına kadar geçer inşallah
Gulap-1234 gamzela tedavi olduğum dişim kalp atışı gibi atıyor normal diyorsunuz dime saat 3de yapılmıştı ne kadar sürer acaba acısı dayanılacak gibi değil
Gulap-1234 gamzela meraba günaydın hala sorunlu dişimde ağrı hissediyorum dişimi üstüne koyamıyorum alt diş çünkü kalp atışı gibide sızlıyor dayanılmayacak gibi değil kulağada vuruyor normalmi
Seherk Ben 4 dişime yaptırdım kanal tedavi ama hiç birinde sonrasında böyle bir acı hissetmedim hafif ağrı oluyor ama şiddetli olmuyor
gamzela Gulap-1234 evet geçer bende yaşadım aynı şeyi sonra biraz acı kalıyor ve geçiyor geçmiş olsun 😊
Gulap-1234 minnosvetontis özel di canım dişim bile o dişime geldiğinde nasıl acıyor doktor normal dedi
Gulap-1234 melasya dolgu oldu ama kanal tedaviside yapıldı ne olucak şimdi hala kalp atışı gibi atıyor :(