HappyKids benimki 4 ay 19 günlük geceleri uykumuzda problem yok ama hep 7 de kalkıyor ve çok düzensiz uykuları mesela 1 haftadır gündüz hiç uyumuyor en fazka 1 saat uyuyordu akşam 10a kadar uyumuyordu yine 7 de kalkıyordu şu iki gündür ağlar yakar zorla uyutuyorum 7 de kalkıyor 9dan önce asla uyumuyor şanslıysam 10 gibi uyuyor 10 dk ile 1 saat arası uyuyor sonra bi iki saat sonra yine aynı ara ara böyle uyuyor ama hep 7 de kalkıyor uyuyor diyorum ama ağlaya ağlaya ayakta sallayarak uyutuyorum ve emmek de istemiyor çok acıkıyor anca öyle,bu aralar bu konulardam dolayı çok üzgünüm ne yapacağım bilmiyorum ne uyumak istiyor ne emmek. Çözüm de bulamıyorum ağlaya ağlaya yedirip uyutuyorum ama ağlamasını da asla istemiyorum elimden birşey gelmiyor tam delirmelik bir durumdayım. Zaten yıkayamıyorum kalçası tam gelişmemiş diye pelvik sargı yapıldı şu 15 günde yaşadığım stres bi ömrüme sığdı resmen. Desteksiz uyutmayı öyle çok istiyorum ki ama asla beceremeyecek gibiyim ya memede ya da sallayarak uyuyor..