7 ay 5 günlükken başladık uyku eğitimine öncesinde memede uyuyordu. Uyku eğitimiNin ilk günü ilk dişini çıkardı oğlum. Sonra ataklar, kaygı dönemi, direnmeler tekrar memede uyku istemeler derken 9,5 aya geldik. Şimdi desteksiz uyuyor fakat geceleri en az 2 en fazla 5 defa uyanıyor. Gündüz uykuları ise süper. Geceleri uyanmalarında emziriyorum ve sütüm yetmiyor diye mama takviyesi de yapıyorum. Uyku eğitimi ile daha iyi oldu durumum ama uyku eğitimi tam beklediğimi de vermedi. Ben kesintisiz gece bekliyordum sanki. Ama şimdi durumu kabullendim. Oğluşumun bana ihtiyacı var demek ki geceleri 😊😀