alnhdy Kızlar bebeğim 5 ay 10 günlük şimdi biri sorunca beş aylık diyorum şuan altıncı ayın içinde mi yoksa beş aylık mı olmuş oluyor hiç anlamıyorum 🤷🏻♀️
Mom987 alnhdy ayın içinde oluyor evet ama 5. ayı doldurduğu için 5 aylık diyeceksiniz. Girdiği değil doldurmuş olduğu ay söylenir.
iremgg alnhdy su an hem 5 aylik, hem 6. Ayin icinde, istediginiz gibi soyleyebilirsiniz. 5 ayini doldurdu, su an 6′nin icinde, ya da 5 bucuk aylik diyebilirsiniz yani 😍
iki_prens_annesi_ alnhdy siz de he he evet oyle diyin gecin bosverin sizin bebeginizi sizden iyi mi bilcekler