KaranveAnnesi Kızlar merhaba gaz damlası olarak nurse harveys kullanıyoruz şurup şeklinde olanını. Buzdolabında saklayın yazıyo. İçeceği zaman soğuk mu veriyosunuz yoksa ılınmasını mı bekliyosunuz
MelekAnnesii KaranveAnnesi zamaninda bizde kullandik ogluma dolaptan cikarip veriyordum simdi 6,5 aylik oglum Allah yardimciniz olsun br an önce kurtulursunuz gaz belasindan insallah cok zor gunlerdi 🙈🤦🏻♀️
bir-minik-defne KaranveAnnesi şurubu ile damlasının içeriği aynı mı acaba canım. Doktor bize de şurup verdi ama kızım içemiyor her defasında kusuyor. Damlayı kullanmak daha kolay gibi geliyor bana
Emin_e KaranveAnnesi biz 3 ay kadar kullandik bir sorun yasamadim, kis aylariydi.. bir deneyin sorun olursa alin siringasina 5 10 dk bekletip verin ılımış olur
FirinSutlac bir-minik-defne şurup damlaya göre daha etkili diye bize de şurup yazmıştı doktorumuz. Günde 4 defa 1′er çay kaşığı olacak şekilde.
MelekAnnesii bir-minik-defne doktorumuz tek vermemizi soylemisti tamamen doyurmadan once verin kac ml veriyorsunuz? Kac aylik bebeginiz?
bir-minik-defne MelekAnnesii 2 aylık olduk. Henüz 90 cc mamayı zor içiyoruz. Sağıp verdiğimde ise 100 ü kolaylıkla içiyor
MelekAnnesii bir-minik-defne mamayi degil surubu sormustum ben 🥰 icindeki siringasi ile veriyorsaniz cok vermeyin 2 aylikmis daha kuzucuk
bir-minik-defne MelekAnnesii mazur gör canım benim 🤦🏻♀️ Uykusuzluktan az kaldı halüsinasyon göreceğim 😱
bir-minik-defne MelekAnnesii bi de şırınga demişsiniz de bizim şurup kutusunun içinden şırınga çıkmadı sadece normal ölçü kaşığı çıktı 🤨
bir-minik-defne FirinSutlac ben de damla daha etkilidir umarım diye düşünmüştüm. Çünkü şurubunun bir faydasını göremedik 😕
MelekAnnesii bir-minik-defne cok iyi anlarim bizimde uyku problemimiz var uyku nedir unuttum zombi gibi geziyorum evin icinde 😂