Hanımlar merhaba. Bebeğim 4 ay 18 günlük iki gün önce doktor randevumuzda doktor çok sıkılmadan müdahale etmeyin demişti. Bebeğim de kaka yapamadığı için çok sıkışmıyordu ama bugün çok ıkınıyor dün gece hiç uyumadı. Eskiden kansuk gliserin fitil kullanıyorduk doktor önerisiyle şimdi eczanelerde kaldırılmış artık satılmayacakmış. Normal gliserin vermiş eczacı kendi doktoruna sordum ama cevap vermedi şuan haber bekliyorum. Kullanan var mı acaba çok sıkıştı bebeğim çok üzülüyorum. Normal gliserin den 1 ml enjeksiyona çekip anusten verin demiş eczacı. Bilen yardımcı olsun nolur