Ebrss1907 12 ayına 3 gün var anne sütü alıyor mama hiç almadı. Ek gıda çok az yiyor böyle olan anneler var mı ne yapmam lazım lütfen🙏🏻
Cansubasak Ebrss1907 amaç illaha kilo alsın ise öğünlere şekerli ve karbonhidratlı ürünler ekleyin örneğin irmik prinç unu bebe bisküvisi bol muz vs ama sağlıklıysa gerek yok bunlara bu besinler normalde obeziteye sebep olduğu için pek önerilmiyor belki yapısı minyondur bebeğinizin sağlıklı mı ona bakın
Sesem Anne sütü artık yeterli kaloriye sahip değildir bebek için el gıdaya bir şekilde ağırlık verin bence.
Ebrss1907 Evet sanırım artık kalitesi düştü ama hiç bırakmıyor sürekli emmek istiyor biberon hiç almıyor 😢 ek gıdada makarna, pankek bazen tarhana çorba o tarz şeyleri seviyor ama yine çok yemiyor 😢 @Sesem
Belinay19 Ebrss1907 yani canım almadilarmi almiyolsr benim kızımda 10 aylik 7 kilo bende çok üzülüyorum
Belinay19 Ebrss1907 polivit ve zinco kullanıyoruz, keçi boynuzu, pekmez , hiç biri etki etmedi, şimdi kalorisi yüksek mamaya baslicaz bakalım mamada değilde devam sütü gibi bin evi
Ebrss1907 Cansubasak Haklısın canım önemli olan sağlığı çok şükür sağlıklı ama ilerde daha da hareketlenicek daha çok zayıflamısından korkuyorum. Salı günü 1 yaş kontrolüne doktora götüreceğim bakalım o ne diyecek