AybarsMomy ben tiksinmiyorum, onun parmaklarını ben de yerim, coooook tatlıdır eminim🤗 sadece endişelerim var, oyuncaklarını tutuyor, çocuğun yüzünü değil elini öpüyoruz vs. Elini de ağzına götürünce tedirgin ediyor. Ama doktoruna sordum gelişim sürecinde sakın müdahale etmeyin dedi..