Sevgili anneler, 2 aylık bir kızım var. Mama+meme gidiyoruz yaklaşık iki haftadır. Sadece geceleri memeyi kabul ediyor kızım. Dışarı çıktığımızda ya da uzun yoldayken mama hazırlamak eziyet oluyor, elime yüzüme bulaştırıyorum 🤦🏻♀️ Termosta mama saklanır mı ya da daha pratik bir çözümü olan var mı ?