Zhdsngz
[bilinmeyen] 10 gün önce Benide öyle karşıladı oğlum
Bir damla kullandık o ara diğer gözüne de bulaştı biri geçti biri kaldı bugün yine hafif capaklanmisti kurtulamadık bende götüreceğim
Tekrar
betulyuksel
[bilinmeyen] anne sütü damlatabilirsin benim başıma öyle bişey gelmedi ama bir çok kişiden böyle duymuştum
kubraege
[bilinmeyen] aynı şey bizimde bu sabah başımıza geldi. Doktoruna mesaj attım gel derse gidicem bakalım 😥
elifzeze
[bilinmeyen] kizimda 2 defa oldu ılık kaynar suyla silmiştim cayda oluyormus onu deneyin isterseniz mesela poşet cay varsa evinizde onu bi kaynamis suyun icine batirip cikartin soguyunca bebeginizin goz kapaklari uzerine kirpikleri uzerinde gezdirin bunuda denedim ise yaramıştı normal demlenmis çayda olur caya pamugu batirin sürün gecmis olsun
Bellamira
[bilinmeyen] anne suttu emiyorsa kaşığa sütünden sağ gözüne damlat iyi gelecek evvel allah
Nur92
Benim bebişimde de olmuştu banyo yaptıktan sonra üşüdü kafası galiba gece bi kalktım gözleri kapanmıştı. Kaynamış ılık suyla Bebek pamuğuyla sildim 3 saatte 1 falan. Sonra ılık çayın demiyle sildim. Silerken dıştan içe doğru ve kullandığın tarafı tek sefer de silmek gerekiyormuş sildiğin tarafla bir daha silme. Böyle böyle 1 günde Çapak kalmadı . Kafasına şapka takıyorum sürekli üşütmesin diye
Nilkamom
[bilinmeyen] netira damla damlatabilirsin , iltihabik birsey varsa doktora goturun bence antibiyotikli damla falan yazar
Nur92
bir de işaret parmağınızla göz pınarı ile burun arasındaki yere 4-5 kere çok bastırmadan masaj yapmak gerekiyormuş göz kanalları açılırmış onu da denemiştim çapak göz kanallarının kapanmasından dolayı oluyor
Ayaz33
[bilinmeyen] çayla sılın ben oyle yenmıstım ama capaklıysa damla alın doktorunuzdan