Busesrmz Kızlar kesin gaz yapmaması için nohutu fasulyeyi felan nasıl pişirmeliyim düdüklüde gaz yapmıyor diyor kaynanam bilmiyorum geçen gün eşimel dışarda nohut dürüm yedik tüm gün ağladı oğlum gazdan :(
Melikeaknnn Busesrmz canm kimyom cayi ic yemeklerinede kimyon at senden gecmemesi icin baya baya ise yariyoe ki kimyon zaten gaza birerbir
Yasirhatice Busesrmz demkki ise yaramiyormus 😊 gasicon diye bitkisel bir damla var ben kullanıyorum anne kullanıyor ve anne deki gazi alıyor bu sebeple bebeğe gaz geçmiyor çok ise yarıyor tavsiye ederim 😊 gönül rahatlığı ile yiyebiliyorsunuz
Birminnosannesi Kesinlikle kimyon diyorum. Mercimek fasulye nohut pişirirken kimyon atarım. Emzirirken de yediğim tabaklara hep kimyon ekledim. Kimyon çayı içtim. Yine de çok çektim gazdan 😂 Bebeğim için de biogaia kullandım
asyasare Busesrmz geceden islattigim nohut ve kurufasulyeyi pisirmeden once mutlaka haşlarım. az da olsa bir taşım kaynatirim. beyaz kopuk cikiyor uste gaz yapan o zaten. direk kasikla alir atarim cope. sonra duduklude 25 dk da piser. bir de icine 1 cay kasigi kimyon atın