Perilla teşekkürler cevabınız için. Benimde kızımın kilo alımı yavaş o yüzden verdi 60 adet yazdı reçeteye aldık hepsini bi tanesi 200 ml biliyorsunuz kaç ml vermem gerektiğini bilmiyorum hani bi dozu olmalı mı diye merak ettim. Bide biberona koydum kalanını yarım saat içinde Tekrar vereyim dedim bozulmuş. Serin yerde muhafaza ediniz diyor buzdolabında durması gerekmiyor mu ki