s_koc glyyksl ben yaptırmayı düşünüyorum ama doktorumuz çok erken tavsiye etmişti. 3. Ayda. Bekleyip 6. Ayda yaptırmaya karatr verdik. Siz düşünüyor musunuz
glyyksl s_koc ben karar veremedim bebeğim 3 aylık şu an yan etkileri olan bir aşı o yüzden tereddütte kaldım