Berrinsoyagazi14 Eslemmomy 3 aylıkken o belirtilerin hepsi vardı 8 aylıkken hatta bugün patlamış dişi 😅
Emin_e Eslemmomy kolik olsa simdiye belli olurdu gazli bir bebektir belki. Genelde genetik her bebek farkli ama disle dogan bebekler bile var yani;) kasimalar oncesinde basliyor
Eslemmomy Borasmomy geçecek gibi gelmiyor çok zor 😣 hamileliğim sıkıntılıydi gün yüzü görmedim doğumum çok zordu 13 14 saat suni 13 saat kendi sancımo bekleme sonucu zorunlu sezaryen oldum şimdi de bebek böyle çok zor çok her şey üst üste geldi
Sineoloji Eslemmomy 3 aylıkken alttan 2 lişi patladı 4. Ayın sonunda üst iki patladı şuan 11 aylık 8 dişi var ve alt köpek dişlerin sancısını çekiyoruz onlar da çıkar yakında
Nilnil Eslemmomy salyalanma olayı bzde 2 buck aylıkken basladı alt damagı hafif belirgilnleşti ama cıkmadı 5 ay 25 günü buldu canım üst dişler de bir aydır beyaz 8 aylıgız bakalm ne zaman gelck
Eslemmomy Borasmomy çok şükür tabiki canım ya birde bebek dogumdan sonra 11 12 gün kuvezde kaldı dertler birbiri ardına geldi ama yine de çok şükür bebeğini hiç evine getirmeyenler de var
Borasmomy Eslemmomy öyle canım bugünümüze şükür bizim bugün 2. Dişimizde patlamış huysuzluk 2 katına arttı ama sıkıntısı büyük daha neler göreceğiz bakalım