Merhaba anneler 9 aylık bir kızım var. Son zamanlarda pek iştahı yok. Dün sağlık ocağında kan değeri de biraz düşük çıktı. Acaba bana ne tavsiye edersiniz ? Keçi boynuzu özü/pekmezi kan değerine iyi gelir mi? Bide kara mürver özü iştah açıyormuş kullanan var mı? Alayım mı?