Biz de ık ıgun sonra dort aylık oluyoruz,geceleri uyuyor ama cık fazla ıkınıyor hala gaz problemımız var,gece ıkı kere kalkar emmek ıcın ben de yanıma koyuyorum uzanarak emıyor,asırı sekılde bizim de ılgı odaklı,hacıyatmaz resmen kucakta dogmuş dersin.elim maşesef işten gelınce ozledım ozledım dıye dıye kucaga alıştırdı🤦♀️Şu anda en buyuk zorlugum o,salya akıtıyoruz acayıp ve. Bagırıyor dıslerı kasınıyor sanırım,tabı ortada diş felan yok,gunduzlerı ıkı kere uyuyor aksam da sekızde gece uykusu yoksa kollarım cık agrıyo,banyo yapmayı cok sevıyoruz,sacımız çoook asırı terlıyor😖malesef uzaktan sac kurutma mak tutuyorum yoksa estıgı ıcın oturdugum yer hasta olur diye korkuyorum allah saglık versın bebeklerimizeee🥰🥰🥰🥰