AybarsMomy Nilinannesiii 13 günde 600 gram almış sütün besleyici olmasa almaz o kadar. Hem daha yeni o süt gittikçe koyulaşıyor ☺️
hunilimomm Nilinannesiii ilk başlarda benim de sütüm öyle açık renkti daha terbiye de olmadı göğüslerin kilo alımı da iyi bence canım ilerleyen zamanda daha iyi anlaşılıyor üzme canını 🥰 bol bol emzir
Eslemmomy Nilinannesiii ilk saginca benim de öyle oluyordu bebeğim kuvezde iken donunca sarı renkli oluyordu kilo alımı ds iyi merak etme 🤗
Nilinannesiii hunilimomm dun acilliktik gittik gazi var dedi dr damla verdi kullandik aglamasi durdu suan ondan mi ikiniyodur sürekli araniyi 40 dk emdi simdi hala araniyo
ikiprensannesii2 Nilinannesiii İlk defa duydum gazın sütün renginden olabileceğini var mıdır acaba böyle bi şey bende merak ettim😏 zamanla düzeliyor ama tahin,pekmezler,fıstık ezmesi, yumurta,peynir,yoğurt,kuru yemişler Bunlardan sık sık tüketin sütünüz yağlı olur
hunilimomm Nilinannesiii evet gaz var canım sende yediklerine dikkat et senden de geçer iyice gazının çıktığına emin ol o damlatalar ise yarıyormuş
Uykusuzzannee Nilinannesiii ılk zamanlar zor oluyor gaz problemi her yediğine kımyon kullan canım yediklerin bebeğe gaz yapıyordur ben nohut fasulye falan tüketmemıstım süt olsun diye bulgur yerdım uzerıne kaşık kaşık kimyon atardım ayran içerdim ayranıma atardım bazen de sıcak suya bı bardak tabı 1 cay kaşığı atıp içerdim bebeğinin karnını sıcak tutmaya çalış tabi kendini de
Nilinannesiii ikiprensannesii2 yok her turlu sorunu dusunuyorum gazdan degilde acliktan mi falan herseyi dusunuyorum susn yine agliyo araniyodu banyo yaptirdik sakinlesti
Minnak-anne ikiprensannesii2 ön süt dedikleri gaz yapıyor biraz su gibi cok hızlı geldiği için havayla beraber gaz yapıyor arka süt daha yogun oldugu için onu alması daha iyi cocugun alması
ikiprensannesii2 Nilinannesiii Normal benim bebiş de 45 günlük mahvolduk valla. Gece gündüz ağlıyor sürekli gazdan dolayı çıkarıyo da ama yine de bitmiyo sabır sabır napalım
Nilinannesiii ikiprensannesii2 kiz o kadar sertki karni cikariyo bitmiyo evet bisey olur mu ocucga acaba 1 bucuk saattir masaj gaz cikarici hareketler yaptoriyorum o kadar aglamaya buyuk insan dayanmaz
Nilinannesiii hunilimomm kullaniyorum cikariyo ama bitmiyo bu kadar aglamaya buyuk adam dayanmaz catlamasin cpcuk bisey olmasin 1 saattir masaj hareketler yaptiriyorum
Limonlusu Nilinannesiii kolostrum-geçiş sütü-olgun süt. İlk 5 gün kolostrum salgılanır rengi sarımsıdır. Oldukça faydalıdır. 5-15 gün arası geçiş sütü denilen daha beyaz sıvı suya yakın rengi vardır. Adı üzerinde geçiş. Memeler ne kadar süt üretmesi gerektiğine karar verecek. Sık emzirmek önemli. 15.günden sonra üretilen olgun süttür. Rengi beyazdır. Bebeğin İHTİYACı olan yağ karbonhidrat protein belirli ve sabit bir üretime geçmiştir. 😊 Sütünün yağlı olmasından ziyade ne kadar çok emzirdiğin önemli. Bebekler karınları dosyada duygu ihtiyacını karşılamak için bile aranıp emerler. 😊 Takılma sütünün miktarına rengine 😊 gaz her bebekte olur. Çünkü bağırsakları gelişiyor. Yağlı olsa da olacak olmasa da olacak 😊
AybarsMomy Nilinannesiii gazı her türlü oluyor yağsız süt falan diye düşünüp kendini germe . Süt önce öyle beyaz gelir arkasından yağlı süt gelir . Gazı olduğu için sürekli emmek istiyor ve emdikçe yine gaz oluyor döngüye giriyor yani. Oğlumun da hep var gazı doktor 4. Ayda biter dedi bekliyoruz
Nilinannesiii AybarsMomy ya ikiniyo tuvaletini yapamiyo ne ilac verdiysem gak etmedi bile ve karni cok sert bide rezene verdim bi cay kasigi caresizlikten simdi uyuyo karni sis oldugu halde simdide neden uyuyo diye kafayi yiyorum gazi var cunku emdi uyudu uyurken hep gazini cikarmaya calistim cikmadi ya
sinemin Nilinannesiii benim bildiğim süt yağlı değilse bebek iyi kilo alırmış doyarmış yağlıysa kilo almazmış 😏
Agustosbocegi Nilinannesiii bu hafta kolik haftasiymis galiba aglama ataklari olacak galiba benimkide 20 gunluk ayni hic uyumuyo nerdeyse hep agliyo bi tek memede susuyo
Nilinannesiii Agustosbocegi karnida cok sismis ya abartmiyorum patlicak gibi 1 cay kasigi rezene verdim caresizlikten tuvaletindede sorun oluyo mu ikiniyo ikiniyo yapamiyo gibi delircem kendimi aticam biyerden doktorlar hic yardimci olmuyo ya kac dra gittim normal deyip gotunu donuyolar bu mudur drluk aklima deli deli seyler geliyo dogustan safra kesesi mi yok yada baska bagirsaklari mi tikali gaz cikarmiyo ne yaptiysam