Merhaba kızlar 4 aylık bebeğim var lohusalık teri durumunu hala atamıyorum yazdayız ceket yelek giyiniyorum çoğu zaman birden terliyorum o ter buz gibi üşütüyor doktorum kendi kendine geçer dedi ama bıktık açıkçası bu durumdan ne zaman biter bilgisi olan varsa lütfen söyleyin