TugbaTugce2020 8 gün önce spinal sezeryan oldum ama üç gündür bi sağ bi sol tarafı dikişin iki ucu yani öyle bi ağrıyorki adım atamıyorum ve bugün gördümki dikişin üstünde şişlik var. normal mi bu ya :( ağlicak gibi oluyorum ve geçmiyor sürekli olarak var
Mina0607 TugbaTugce2020 benimde sağdan genelde yanma oldu ağrı değilde. Biara sağdanda kırmızı şişlik oldu sıktım iltihap yapmıştı ama küçüktü. Açılır gibi hissetmiştim doktoruma söyledim sabunla yıka durula fön makinesiyle kurut orayı demişti öyle yaptm geçti bikaç güne şuan bi skıntı yok şükür 2 ay oldu
TugbaTugce2020 Tortilla karnım zaten şiş ama dikişin üstüde bi parmak kalınlığında dikiş boyunca şişmiş bu normalmi ki
Deletedmom98 TugbaTugce2020 şişlik normal ama ağrı normal degil canım dikiş agrısı elbette oluyor ama iltihap kapmışta olabilirsin ben 10. gün rahatlamıştım bekle bakalım