Hanımlar mastit oldum diye bir post açmıştım. Sağarken kan felan gelmiyor ama bebeğim emdiğinde kan geliyor ağzından. Mastit olan taraftan emdikten sonra kusunca kan geliyor. Hatta kakasında da kahverengi parçalar vardı. Genel cerrahiye gittim dün antibiyotik kullanıyorum. Acaba bebeğim tıkanık olan yerdeki kanı mı çekiyor anlamadım 🥺