https://hizliresim.com/fLfvZV
Merhabalar, 2 yaşında engelli kardeşim var 3 4 aydır geçmeyen uyuzla uğraşıyoruz. Defalarca hastaneye gittik. Annemde diğer kız kardeşim de de var. Benim 2.5 aylık bebeğim var onunda ayağında ve elinde çıktı bi kaç kırmızılık. Tamamen bulaşmasından korkuyorum ne yapacağımızı şaşırdık yok mu bunun çaresi? 😔