Busralyaa Biz 7 ay 28 günlüğüz emekliyoruz dişleriide çıktı kendi kendine tutunup ayağa kalkıyor ve uyku gerilemesi yaşıyoruz geceleri saat başı uyanıyor 2 gündür :( ayrıca ek gıda da pek iştahlı değiliz sizlerde durum nasıl
Esrasya Busralyaa 8 ay 4 günlük benimki de. Bi tane dişi çıktı ama çok mızmız diğeri de çıkacak heralde hızlı hızlı olmasada yavaş yavaş emeklemeye başladı bi iki gidip karnının üstünde devam ediyor. Sizin kaç tane dişi çıktı. Emzirmekte çok zorlanıyorum hiç emmek istemiyor oysa çok düşkündü
Kirpapatyasi Busralyaa bizimde 4 dişimiz çıktı senin bebenin üst disleri cıktı mı belki ondan saat başı uyanıyordur oglum ek gida yiyince kusuyor nedeni ne olabilir acaba
Anne_eli Busralyaa merhaba bizde 7 ay 15 günlüğüz dişimiz çıkmadı ama sürekli mız mız eşler kulakta herşey ağzına görürüyor uyku düzeni geriledi iştah azaldı benden ayrılmak istemiyor dönebiliyor ama desteksiz oturma henüz olmadı oğlumda inşallah dişimiz birimde çıkar
Esdoel Busralyaa bizde ayın 23 de 8 aylık olacağız emekliyoruz ayağa kalkiyoruz tutunarak koltuktan duvardan vs yürüyor henüz dış yok iştahı hiç belli olmuyor zaten 1 aydır mama almıyor gece veriyorum 2 sefer gün içinde ek gıda alıyor sadece gece uykusu da değişiyor bazen hiç kalkmıyor bazen saat başı kalkiyor
Busralyaa Esrasya bizim alttan 2 diş çıktı zaten ilk 6ay anne sütü aldı bizim kız şuan sadece mama yiyor
Esrasya Kirpapatyasi her gıdada mı kusuyor eğer fışkıraraksa o yediği gıdaya alerjisi olabilir. Ama her yediğini kusuyorsa başka bi sebebi olmalı
Kirpapatyasi Busralyaa ust dişleri kontrol et canım oglumun üst disleri çıktığında cok mızmızdı geceleri uyku yoktu
Aynurince Bizde 7 ay 26 günlüğüz.. Birkaç gündür uykuya geçişte, biberon almada sorun yaşıyoruz 😔 iştahı da azaldı. Salya çoğaldı. Hep kucak istiyor..
Lina16 7 ay 24 günlüğüz alt iki dişimiz çıktı emeklemiyoruz koltuğa tutunup sıralıyor benden hiç ayrılmıyor yapıştık geziyoruz iş miş yapamıyorum ek gıda fena değil reddetmiyor sevmediği şeyde öğürüyor sadece
Mora @Busralyaa 7 ay 29 günlük aynı sıfır uyku ağlama yemek reddetme, doktor kontrolü vardı zorlama dedi uzun bir atak haftasına girmiş 😞