Benim bebe 4aylıkken kendi kendine uykusu geldiği an hop gözlerini kapar uyurdu hiç bir şey yapmadan herkes ooo ne güzel kendi kendine uyuyor diyordu
5.ay bitiminde etrafa olan ilgileri arttıkça asla uyumuyor ne yaptıysam uyumadı sallamaya maalesef devam ettim inşallah uzun vadeli olur sizin uyku eğitiminiz🙏