theQueen nurarslnn NoseFrida öneririm diğer aspiratörler gibi sürekli filitre almana gerek kalmadan yıkayarak temizlik sağlayabiliyorsunuz 😇 kısacası daha ekonomik ve pratik 👍🏻
nurarslnn Deletedmom58 otribebe burun aspiratör ü tek çeşit mi acaba direk söylediğimiz zaman bulabilir miyiz
Deletedmom200 Deletedmom58 bende aldım otri bebe fakat iki yedek başlık varmış tek kullanimlikmis sürekli başlık mi almamız gerekiyor siz nasıl kullanıyorsunuz ?
EsmaTugra theQueen ben de yıkıyorum valla tek kullanmaya güç mü yeter 15 tl 10 tane yedek uç sünger filtre kullanılcak durumda olduğu sürece yıkıyorum. nurarslnn bebedor ve otribebe kullandım. Otribebeden memnun kaldım
theQueen ErtugrulAnnesii Bak bak ben 9 ay önce çok araştırarak almıştım 🙈 kalın bir kalem gibi ucu da sivri değil tam bebeğin burnuna uyumlu bence çok kullanışlı 😌
ZeyooZ ErtugrulAnnesii canım aldım mı nasıl daha iyi mi? Bende de chicco var tam çekmiyo gibi bi de çektiğim hazneden geri burnuna girio gibi gelio
Brglbray Otri bebe kullanıyorum ben memnunum gayette evet ucunu değiştirmek gerekiyor ama kullanmış açısından bence en iyisi
Deletedmom58 Deletedmom200 hayır,burun aspiratörleri sürekli kullanıldığında burnu tahriş edebiliyor ben hergün 2 kez 2cc izotoniği enjektöre çekip 1cc sağ burun deliğine 1cc sol burun deliğine sıkıyorum
Yersu E bebeğin kendi markası var baby plus hem uygun fiyatı hemde iyi tavsiye ederim ben kullanıyrm bebeğime
Twinmother nurarslnn nosefrida öneririm tekrar filtre almaya gerek kalmıyor yıkanabiliyor ve burun açmada baya başarılı 👍
Memedinannesi Twinmother merhaba baya olmuş ama. Nose frida kullanırken serum fizyolojik de kullanıyor muydunuz yoksa kuru da çekiliyor mu