Cnprtk 1mom1baby youtube de bi bayan var orda da seyrettim kadın kollarına yüzüne uygylamış bende burda deneyen var mı diye sormak istedim
strongMom Cnprtk başka tüy sarartıcı kremlerde var arkim kullanıyodu hatta bi kere bnde koluma kullandım uyguladıgında aşırı kaşındırıyor ama sararttı😂işe yaradı😂
Cnprtk strongMom ben de kullandm ama sanırım tüyleri besliyo uzadı kollarımdaki tüyler. Hani oryal yakıp zamanla döker mi acaba diye düşündm
Baharrrsam Cnprtk Sadece Oryal degil Oryal ve Oksidan karışımı olmalı ve volümü çok düşük olmalı ki yakmasın. Evet tüyleri sarartır ama dökülme olmaz Yanlız deneyimli biri uygulamazsa tehlikeli olabilir.
Melooo Cnprtk öncelikle oryal dediğiniz şey çok ciddi kimyasal bir açıcı biz kuaförlerin kullandıgı ilaç ve bunun cilde ciddi zarar ve yan etkileri var herhangi bi alerji vs varsa ciddi sonuçlar cıkarabilir size