Ravzalina hipp kullanirken idrari ayni mamaya benzer kokuyor muydu? Ayrica kirli bezi sarimtrak miydi sizin? Aptamilden yeni gectim hipp combiotic kullanmaya hazmi daha kolay diye ama iste boyle farkli durumlar oldu.
Sizin sorunuzla da ilgili, ben de ayni durumu yasadim. Basta az olcekle baslayip yavas yavas artirinca kusmuyor. Sizi ne kadar emse de sutunuz yagli olmayabilir, ondan yaramiyordur. Beslenmenize dikkat edin, vitamin takviyeleri alin. Onlar tek süt arttirici degil, kalite de arttirma görevi görüyor. Bir de mamadan sonra mutlaka gazını cikarin. Biberon olarak dr brown’s kullandim ama onun ucunu reddetti bir süre sonra. Avent’in ucu anne memesine yakin ama cok gaz yapıyor, haliyle de sonrasinda kusuyor.