Mom4775 Kızlar 16 aylık bebeğime almak istiyorum. Hevesliyim oturup boyama yapalım beraber diye. Kullanan arkadaşlarım almalı mıyım şu küçük ahşap masa sandalyelerden? Boyama kalemi önerisi ile paylaşır mısınız fikirlerinizi?
HYagmur Mom4775 ayy bende bekliyim kızım 16.5 aylık bende istiyorum ama hemen herşeyi ağzı alıyor geçenlerde oyun hamuru aldım hop hemen ağza🤦🏻♀️
Serene Mom4775 Biz masa sandalye takımını ebebek’ten almıştık, memnunuz. Boya kalemi olarak da carioca’nın ayıcıklı olanıyla başladık sizin aylarınızda.
Organiktavuk Mom4775 ben aldım canım kızım çok sevdi eline ne versem gidip masasına oturuyor orada yemek istiyor ya da kalem veriyorum boyamalarını yapıyor benim aldığımın üzeri tahta kalemiyle yazılıp silinebilen masa
defnesmomm Mom4775 benim kızım henüz 6.5 aylık ama Ikea’da satılan sandalye ve masaları çok beğeniyorum, renkli renkli. Çok sevimli gerçekten. Carioca markasının boya kalemleri çok güzel 🌸
Mom4775 Serene çok teşekkürler şu an oturur mu o masa sandalyeye erken mi yoksa? Bir de renk vermiyor diyorlar ayıcıklı olana sizce nasıl?
Zehrakiz Serene merhaba kalitesi nasıl mesela benim kızım masanın üstüne çıkmak isteyebilir taşıyabilecek kadar kaliteli mi
Mom4775 Organiktavuk evet bende aynısına baktım canım trendyolda çok sağol. Yazı izi kalıyor mu kalıyor yazanlar olmuşta? Şu an ilgisini çeker mi?
Serene Mom4775 biz aldığımızda da 16 aylık civarıydı, oturdu çoğunlukla. Ayıcıklı olan çok keskin renk vermiyor evet ama normal kalemleri kullanmakta da zorlanıyorlar. Ayıcıklı olan boyamaya alıştırmak için iyi oluyor.
Organiktavuk Mom4775 yok hiç kalmadı hatta tahta kalemle de baya çizdi ama derin bir çizik oluşmadı dün 85e düşmüştü galiba
Mom4775 Organiktavuk evet gördüm iki sandalyeli olanı almayı düşündüm bende. 119 lira şu an. İnşallah sever hemen alıyorum🙏🏼🙏🏼
Serene Zehrakiz aşırı kaliteli değil, ama benim oğlum da üstüne iniyor çıkıyor kaç aydır bir sorun olmadı