Bu covid döneminde emziren annelere bir ayrıcalık tanınır mı acaba? Çalıştığım yerdeki iş arkadaşlarım teker teker pozitif çıkıyor şuna izindeyim ama 1 Ekim’de bitiyor iznim🤷🏻♀️ Ne yapacağımı şaşırdım. Emziren annelere de izin çıksa keşke hamilelere çıktığı gibi