Melikecbn
bizimde göbeği 1 haftalıkken düştü sonra baya sulanıp kabuklanıyodu artık 40kı çıkmıştı nerdeyse sonra doktor böyle kibrit çöpü gibi ama uzun birşeyle bir işlem yaptı hemen 1 dakkada bebek anlamıyor bile sonra orası karardı kabuk oldu döküldü geçti hepsi bir sor istersen canım