Bukoo Kızlar merhaba🕊 2 aylık bebişim var. Saçlarım inanılmaz dökülmeye başladı. Bu dökülmeyi nasıl önleyebilirim?? Bu durumu yaşayan çözüm bulanlar bana yardımcı olabilir mi???
Mum22 Bukoo benimde oyleydi kel gibi oldum resmen 3,5 aylikken basladi 6.ayda cok sukur bitti yerine yenileri cikti bir suru bebek sacim var simdi eskiden 2tel bebek sacina kizardim simdi sukrediyorum, korkma dokulup geri cikiyor .
Melikeaknnn Bukoo canm uzgunumki buna cozum yok hormonlar tersine dondugu icin tum dogum yapan annelerin kabusu malesef. Hicbirsey ise yaramiyor kiminde 6 ayda duruyor kiminde bir yasina kadar devam ediyormus sadece birazdaha azaltabiliyorsun morfose tuzsuz sampuan aldm ve hc care bitkisel bakim yagini
Mickeylover Bukoo canım benim 3,5 aylık bebeğim resmen öbek öbek saç dökülüyor banyodan sonra bi peruk çıkar dökülenlerden. İki hafta önce smear vermeye gittim doktora sordum 1 ay sonra geçecek sabret dedi. Birsürü şampuan yağ bakım herşey denedim 2 aydır bana mısın demedi. Sabrediyorum ben de bakalım geçecek mi
Mum22 Bukoo cikiyor mutlaka yerine cnm hic uzme tatli canini banada demislerdi cok takmistim yinede ama degmezmis