Kızım 8 aylık ilk doğduğunda 1 aylıkken yani saç kurutmayla uyuyordu 4 ay saç kurutmayla gitti sonra sallamaya alıştırdık 6 ayda onuda bıraktı emziğinide bıraktı memede uykuya dalıyor sadece sallamak istemiyor uykudan bayılcak hala mememi cekiştiryor nasıl kendi kendine uyumasını sağlayabilirm bi el atın lütfen 🙏