Ipegim filtrelikahve kız ne yapsın 2 aylık bebek😃😃 benimki kolikti bol bol ağlardı hep memede ve kucaktaydı
Sule_eylul2906 filtrelikahve 2 ay 7 günlüğüz valla uyanıyor karnı doyuyo alt değiştiriyoruz iki çıngırak sesi sonra uykusu geliyo zaten geri 😅
Unknown filtrelikahve Oğlum da yarın 2 aylık olacak 😇 Gülmeleri arttı , bize odaklanıp takip ediyor , ufaktan sesler çıkarmaya başladı , konuşsunlar da dinleyim istiyor ☺️
Avukatannee07 Benim oğlum bugün 2 aylık oldu. Bikaç gün önce dönmeye başladı yüz üstü dönüyor, sesli oyuncakları takip ediyor, insanları tanıyor konuşunca yüzümüze gülüyor 🙂 kitaplarının resimlerine ve kavram kartlarına dikkatli dikkatli bakmaya başladı 🙂
Ipegim filtrelikahve 17 ay oldu canım inan unuttum her ay gittik doktora tabii ama gazlıysa gazlı oluyor maalesef