aslihaleninannesi Merhabalar dun vestelden buzdolabi, kurutmali camasir mak, bulasik mak aldim. Kullananlariniz markayla ilgili ne der?
Akinbebek aslihaleninannesi bende vestel kullanıyorumm bütün beyaz esyalarımı canım 3 yıl oldu buzdolabımdan çok memnunum . Çamasır makinam maalesf sınıfta kaldı sürekli sıkıntı cıkarttı bana . Bu aralarda bulaşık makinam temiz yıkamıyor herseyini alıp koyuyorum halbuki anlayamadım 🤷♀️ extra garanti süresi uzatması yaptır bence ben yaptırmadım pişman oldum
Birgul aslihaleninannesi tek gecerim bulasik makinesini kullaniyorum tvsini kullaniyorum cok memnunum
serebro aslihaleninannesi herşeyim vestel hiç memnun değilim. Bulaşık makinem güzel yıkamıyor herşeyi tam ama hep kirli kalıyor bulaşıklar. Çamaşır makinası da sıkıntılı 2 yıl olacak evleneli hepsi en az 1 kere sıkıntı çıkardı
Deletedmom348 aslihaleninannesi Ben Vestel in buzdolabını kullanıyorum canım memnunun sorun yaşamadım bir yıl önce aldım
aslihaleninannesi Akinbebek buzdolabi cok onemli👍🏻 Bulasik mak 360 derece su veriyor dedi iyi yikadigi soylendi bakalim ins☺️ Camasir makinesini de artik kullaninca anlayacagiz
aslihaleninannesi Birgul cok sevindim olumsuz yorumlarda gordum baska yerlerde bizde daha once klimasini almistik memnun kaldik. O yuzden tercih ettik insallah iyi olur😊
Akinbebek aslihaleninannesi bu esyalarda biraz şans işi sorun yaşamazsn inşAllah iyi günlerde kullan :)
Deletedmom335 aslihaleninannesi canım ben annemin evindeyim herseyini vestelden aldık gayet güzel ürünleri bir sorun yaşamadım
Sesem aslihaleninannesi bela okuduğum görülmemiştir fakat bu vestelin bulaşık makinesi beni bitirdi keşke almasaydım dediğim tek ürün.