Inanın işi gücü sırtımın kolumun ağrısını gecdim artık hiç biri önemli değil ama gelişimi acısından sorun yaşamasından korkuyorum artık. Yanı uzandgi tek vakitler uyuduğu ve altını actigim vakitler. Onda bile bi kafasını doğrultyo bi poposunu kaldryo yeterki uzanmasın. Ya oturacak ya kucakda gezecek. Öyle bir yerde sabit durmakta yok gezcez evi🤦♀️ oturma vakti gelse oturturum en azndan ama daha 4 buçuk aylik oturabiliyor ama henüz erken diye izin vermiyorum. Bazen kısa kısa destekliyorum o kadar. Gercekden yprgunlugumu falan unursamiyorum artik sadece dönmeyi emeklemeyi ogrenemicek diye endişeleniyorum. 3 3 buçuk aylıkken başladı dönmeye ama şuan 4 buçuk aylik belki 4 kez dönmüştür toplam çünkü yeri gördüğü yok. Cokta harektli ve bilinçli bir bebek. Dogdugundn beridir kafasını tutabiliyo ayaklarını yere basablyo falan biliyorum uzansa biraz dönme isini de halledck ama yok. Avazı cikdigi kadar bagrp agliyor. Ben arada yine koyuyorum ama 2 dk dayaniyor en fazla. Sizcede bu emeklemesini falan gecikdirrmi ne gibi cozumler bulabilirim varmı fikri olan