Abimin covid şüphesi var test yapıldı ama henüz sonuç çıkmadı. Ben gecen pazar sınava girdiğim için bebeğimi annemlere biraktim. Abimlerde ordaymis. Bebeğimi sevmisler dolasiyla. Bebegime dün de yarım şeftali yedirrim. 6 aylık 2 hafta önce başladık tadimlara. Seftaliyi Sevince sabah çeyrek akşam çeyrek yarım şeftali yedirdim . Ondan mı bilmiyorum kakasi yeşil. İshal değil. Ya da covidle alakalı olabilir mi dusunmekten kafayı yicem.