Merhaba arkadaslar kizim 1 yasina yeni girdi.uykuya asiri direnc var gecede 8de uyur 12 de 2de 4de 5den sonra hepten kalkmak istiyor.burada uyku egitimi alan arkadaslarda vardir..maalesef bazi sorunlardan dolayi evde kalmadigmz donemde ayakta sallanmaya alisti normlde besikte salliyordm dun gece tekrar besiginde uyuttum ve sukur gece az uyandi..sallamayida kesmek istiyorum ama nasil?
Bu zamana kade uyku egitimcilerinin anlattgi cogu seyi yaptim..zaten sonradan olustu sallama isi..yanima aliyorum gece rutinleri yapip ama yatakta ileri geri emekliyor tutup yatirinca oyun saniyor ayni sekilde besiktede oyle bu sefer var gucuyle aglamaya basliyor cok agliyor dayanamiyorum kucagma aliyorm sakinliyor bi sure sonra tekrar ayni..sabredip devam mi etmeli bu sekilde ?
Bir de gece beslenmesini nasil azaltabilirim su verincesinirleniyo sulugu atiyorr..ilk kez dun gece 1 kez yaptik normlde daha sık kalkiyordu.mama destegi alan bi cocuk birde ekstra emmeye kalkiyordu..ama dun gece kalkmadi cok.sasirdim yani kararli olmak lazim biliyorum ama benim cocugum neden yanimda sakinlesmiyor oyun zannediyor ?