Melikeaknnn benim hala meme ucu yaralarım var ama o anları kaçırmamak için nasıl direniyorum bir bilseniz ağlaya sızlaya kanaya kanaya emziriyorum geçecek yakın zamanda eminim ama bugün anladım ki mamayı azaltmalıyım çünkü sütüm yeterli vermem gerekirsede kaşık biberon ile vermeliyim bazen çok işim oldugunda acil uyutmak için kolaya kaçıp normal biberonu veriyordum ama gözüm korktu artık yapmayacagım.