Deletedmom_297 Kızlar buzlugumda stok yapmıştım. dün gece indirdim bir paket sağdığım sütü asagı dolaba kaç saat durma vakti var dolapta ? Dışarı da işim var annem vericek kızıma da ilk defa bızlukta ki sütü kullanıcam?
TospikDefneninAnnesi Deletedmom_297 merhaba canım. 1 gün önceden buzluktan çıkarıp normal bölümde kendi soğukluğunda çözülmesi gerekiyor
Denizkokulum Deletedmom_297 Buzlukta 3 ay duruyormuş buzluktan buzdolabına indirip çözündükten sonra 3 gün buzdolabında kalıyormuş..Kullanmak istediğimiz kadarını alıp ılık suyun içine koyup ısıtabiliyormuşuz..Dün dr um bu şekilde anlattı bana☺️