Eşim pozitif, ben ve bebeğimde test yapılmadı. Öğrendiğimiz günden beri günler yavaşladı zaman zor geçiyor. Oğlum 6 aylık ek gıdaya başlamıştık. Eşim işten gelip hep destek olurdu.gün içinde tek kaldığım için çok yorulurdum. Şimdi yorgunluğuma üzüntü de eklendi. Çok zormus rabbim en tez zamanda aileme ve tüm hastalara şafi ismiyle şifa versin inşallah. Ne yemek yiyesim var ne byapbiseyasim.cocugum iyi olsun diye zorla biseyler yiyorum. Eşim iyi olsun diye ona biseyler hazırlıyorum. Bi yerlere dokunmak temas etmek midemi bulandırıyor korkuyorum. Psikolojim alt üst oldu. Çocuğum esim için guclu kalıp ayakta durmaya calisiyorum ama çok zormus. Bu durumu yaşayan var mı. Yardımcı olabilecek var mı