Mirsim Kızlar bebeğim tam 5 aylık ya bı bebek hicmi acikmaz hani bebekler acikirsa ağlardı 🤔9.20de meme emdi uyudu saat 12 de uyandı ,ddim bı bekliyim tam aciksin belki emer saat 12.47 de meme emdi 12.49 da bıraktı iki dakikada doyarmi bi bebek☹️☹️
Mom095 Mirsim benim bebeğimde üç aylık olacak doğdu doğalı bizde aynıyız. En fazla emme süresi 5 dakika. Bende anlamıyorum 🙁 yarım saat emzirceksin sonra öbür memeyi vereceksin diyo ebeler. Bırak yarım saat emmeyi on dakika emsin diye bekliyorum nerdeeee 😞 kaldı ki iki meme birden emcek 😂
otose_san Mirsim sıcaktan da yapıyor olabilir, geçen yaz kızım 3 4 aylıktı ve maksimum 5 dk emip bırakıyordu, yarım saat geçmeden gene emiyordu ama
Gamzeekra Mirsim benimde bebeğim 4 ayını bitirdi ama bizimde hiç öyle uzun bi emme süresi olmadı maksimum 5 dk emer oda gerçekten 3 4 saat emmediyse ama onun dışında 2 dk flan bıraka bıraka emer hatta suan atak döneminde inanılmaz zor oluyo resmen zorla emziriyorum memeyi bırakmasın diye çabalıyorm. Ama aylık kilo alımı normal ne çok ne az ortada. Belki güçlü çektiği için kısa emiyodur diye düşünüyorum. Sizinde kilo alımınız normlase dert etmeyin bence
Sevzey2902 Mirsim benim kizim 6 ay 10 gunlu 4 aydan beri o swkilde 2 dakika emerse öpüp başıma koyarım 2 cekio kalkıp oynamak etrafa bakmak istiyor bende uykusunda veriyorum zor oluyor ama napim
serdarkaran Gece uyku sersemi olduğu için yarım saati buluyor tek memeyi emmesi ama gündüz 2şer dakika emip başlıyor tepinmeye. Sanırım mama yüzünden meme reddi olacak 😔
Mirsim Oznurrmehmet üç aya kadar kilo alımı çok iyiydi 3 aylıkken 6.800du şimdi beş aylık 7.200 yani iki ayda 400 Gr tek almış
Gamzeekra Mirsim ben geçen doktoruma gittiğimde ilk 3 ay gibi hızlı büyümesini bekleme artık kilo alımıda azalabilir dedi malum diş dönemi başlıyo 🙈
Mirsim Sevzey2902 ben artık sağıp veriyrm bazen sırf anne sütünü bırakmasın sütten kesilmeyeyim diye ama pompada bebeğin eksiği gibi çıkmıyor 60 CC yi bir saatte sagiyrm
Dilekmh Mirsim canım benim kızım da doğduğundan beri hep 3 dakika emerdi hep ama asla 4 olmadı . 3 aya kadar aylık kg alımı 1 kg olduğu için doktoru demek ki yarıyor dedi sonrasında kg alımı yavaşladı tabi dış dünyayı keşfettiği için . Yani demem o ki kg alımı iyiyse sorun olarak görmüyorlar
Sumeyyelan Mirsim benim bebeğim de 6 aylın olcaz bu aralar öyleyiz ya 5 dökemez bırakır hemen bakalım doktor ne diyecek gelişimi nasıl
Cansudurmaz Mirsim benim kızımda 8 aylık olacak bir kaç güne hala öyle ⅔ dk emer. Ebemize sormuştum aktif emme süresi 5 dkdr dedi bu aydaki bebekler için o yüzden çok takılmadım ve her fırsatta meme verdim çünkü bizimki dd doğduğundan beri hiç acıktım diye ağlamadı