sadeceanneee cok gecmis olsun, kizim 1 haftalikti idrar yolu enfeksiyonu oldugunda. Kilo alamayip ustune vermesinin disinda hic belirtisi yoktu. Doktorumuz antibiyotik tedavisi 14 gune tamamlanmali dedi, 3 gun igne oldu, 11 gun de surup icti. Biz bu sure zarfinda su verdik, bolca emzirdim ve mama takviyesi yaptim. Anne karninda almis enfeksiyonu. Ben cok sk geciririm, dogumdan once de varmis, farketmemisim demek ki. Kolay atlatabilmeniz icin bebegin bol bol idrar yapmasini saglamaniz lazim, bir de bobrek ultrasonu cektirip yapisal bir sorun olup olmadigini kontrol ettirmeniz. Cok gecmis olsun.🙏🏼