bebegim 4 ay 7 gunluk belki actigim postlardan hatirlarsiniz. Huysuz bi dk sakin olmayan uyumayan dogru durust emmeyen mama biberon almayan bi bebek. Evde tek basima bakiyorum belki yemek yemeye bile firsatim olmuyor. Bide ustune 4. Ay atagi geldi basimiza derken sutum azaliyor emmedigi icin. Mamayi vermeye calisiyorum ama yarisi bosa yarisi agzina derken savasarak biseyler yapmaya calisiyorum. Nasil alistircam ben bu cocugu biberona yada mamaya yada sutum nasil geri gelecek 🤷🏻♀️