fatmanurkantar ilk oğlum 3 yaşında.. göğsümün ucunun olmadığını gören herkes tutamaz bunu bebek dedi, birkaç denemede tutmayınca asla alamaz dediler, bir de küvözde yatınca ben bütün gün süt sağar oldum.. sütüm de az olduğu için mamaya başladık.. aynı göğüslerle şuan 5 aylık olan oğlumu emzirebildim, tüm kahverengi kısmı vererek.. fakat bu defa da sütüm az, mama takviye dedi doktorumuz ve geçen ay süt az mama çok diye meme reddi yaşamaya başladık.. şuan beslenme sondası edindim emziriyorum aynı anda mamasını içiyor, emzirme destek sistemi diye geçiyor.. araştırabilirsiniz.. naçizane bir fikir olsun..